Bangkok: hate it or love it!

17 december 2014 - Bangkok, Thailand

Hoi allemaal,

Alweer onze laatste dag in Bangkok.. en wat hebben we al veel meegemaakt! De reis is goed verlopen alleen zat Pascal naast een behoorlijke forse man die ook nog eens heerlijk zo'n 6 uur lag te snurken...

Maar goed, afgelopen maandag hebben we lekker rustig aangedaan, even wennen aan de hitte ook!

Gisteren hebben we goed de toerist uitgehangen en een hoop tempels bezocht.. Over marktjes gelopen en veel indrukken op gedaan. Ook nog bijna een oplichter geloofd.. Volgens hem was het grand palace dicht en konden we beter naar andere tempels gaan en toevallig wees hij naar een plek waar we een tuktuk konden nemen.. We zagen dat hij gelijk ging bellen dus zijn we toch maar gaan kijken en alles was idd gewoon open.. Pf jammer dat je altijd zo achterdochtig moet zijn terwijl er vast genoeg rondlopen die niet aan je willen verdienen..

Het leven speelt zich hier volledig af op straat, erg gaaf! Overal is wat te zien en te ruiken.. ;) Gisteren avond naar omgeving khao san geweest en een voetmassage gehad, Heerlijk!  Daarna nog een biertje maar dat zijn er een hoop meer geworden.. Kwamen een paar nlers, fransen en duitsers tegen en toen was het al snel 3 uur ;)

Vandaag een beetje brak wakker geworden maar er stond een fietstocht op de planning! Lekker op z'n Hollands hebben we 5 uur met een gids rond gereden.. Zijn echt op gave plekken geweest waar je anders niet zo snel kan komen!

Vanavond alweer de laatste avond in Bangkok, nog even naar khao san :).. Drie dagen is eigenlijk ook wel genoeg hier. Kijken dan ook erg uit naar wat Laos ons gaat bieden! Morgen vroeg vliegen we naar Luang Prabang in het noorden, een stuk koeler dan hier maar dat is wel lekker!

Tot snel!

X

1. Iris:
    17 december 2014
    Wat fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen en in drie dagen al zoveel hebben gezien. Wij (Alexa en ik ) zaten dan ook met smart te wachten op jullie eerste verhaal! Have fun u guys! Ik kijk uit naar jullie volgende verhalen.
    Groetjes,
    Iris
  2. Mam:
    17 december 2014
    Heel leuk zo'n reisblog blijven we goed op de hoogte. Veel foto's maken he .xxxxxxx
  3. Marlou:
    17 december 2014
    Klinkt heel goed! Veel plezier nog en geniet ervan!!
  4. Joke Rooster:
    17 december 2014
    Wat mooi en leuk om jullie verhalen te lezen, geniet er maar lekker van xx ma rooster en pa rooster
  5. Diny:
    17 december 2014
    Gaaf hoor, geniet er lekker van samen. Tof dat jullie al zoveel gezien hebben! Xx
  6. Wim en Jeanne:
    17 december 2014
    Fijn dat bericht van jullie mooie fotos
    hopen snel weer iets van jullie te horen
    geniet er van xxxxx
  7. Wendy:
    17 december 2014
    Klinkt en ziet eruit als een goed begin van jullie reis!
    Op naar het volgende avontuur, dit nemen ze jullie in ieder geval nooit meer af...ben een beetje emotioneel. Een pilsje vanavond en ik schrijf al meteen een stuk gevoeliger, haha.
    In ieder geval geniet van alles en van elkaar vooral.
    Liefs jullie zus
  8. Ron:
    18 december 2014
    Top; veel plezier en mooie foto's!
  9. Astrid:
    18 december 2014
    Fijn jullie bloq te hebben gekregen en de eerste reacties te hebben kunnen lezen. Klinkt goed, gezellig en veel indrukken al de eerste dagen. Veel plezier, maar voorzichtig zijn, en we blijven lezen !!

Groetjes, Astrid en Hans
  10. Samantha:
    19 december 2014
    Heel gaaf! Ziet er heel goed uit :) leuk dat jullie al zoveel gezien hebben!
    Geniet ervan! :) ben heel benieuwd naar jullie andere verhalen
    X